На сьогоднішній день рідко можна зустріти людину або компанію, яка б не користувалася кредитними коштами, адже часто буває, що не вистачає фінансування і такий процес ставав неминучим, поки не з’явився факторинг.
Часто складається так, що без кредиту не можливий нормальний бізнес, який може мати на увазі будь-яку сферу діяльності, але сьогодні кредит можна й не брати, користуючись факторингом. Факторинг дуже вигідний в ситуаціях, коли постачальник того чи іншого товару не здатний підрахувати або заздалегідь вирахувати дату на яку потрібні будуть кошти. При цьому ті, хто стикалися з кредитом, знають, що він, видається лише на заздалегідь обумовлений термін і суворо прописану суму. При цьому варто розуміти, що підписуючи договір факторингу, постачальник продукції гарантує собі отримання авансу за проданий товар, в тих випадках, коли є така необхідність.
Варто знати, про те, що факторинг конкретно не регламентує в договорі суму виплат, і вона може як підвищуватися, так і зменшуватися, все залежить від кількості товару. При цьому особи, які уклали договір факторингу в одному договорі можуть обробляти необмежену кількість поставок, що досить зручно, оскільки з’являється можливість отримувати грошові кошти на кожну з поставок, якщо знову ж є така необхідність. Варто розуміти, що сам по собі факторинг простий і зрозумілий процес, так як постачальник отримає гроші лише після поставки товару.
У порівнянні з типовими банківськими кредитами, факторинг відрізняється тим, що кредит в основному надається практично на будь-яку потребу, як людині позичальнику, так і великій компанії, при покупці нерухомості, автомобілів, побутової техніки, але для отримання кредиту потрібен час. При цьому факторинг з подібними завданнями справляється на порядок простіше і швидше в процесуальному плані, і немає потреби в кожному конкретному випадку, вдаватися до кредиту. У кожному разі, така послуга, як факторинг дає гарні переваги для постачальника товару, і кредит стає просто не актуальним. Перевагою факторингу є можливість в бланковому режимі отримати грошові кошти, які за рахунок збільшення обороту продажів постачальника дають можливість підвищити норму рентабельності і самого підприємства.